Roning foreløbigt indstillet

23. september 2018 12:15 , af Susanne Bisgaard

Bestyrelsen har i dag søndag 23. september holdt møde for at få et øjebliksbillede af vores ro-situation.

Ifølge den rapport, der er blevet udarbejdet, er det er den yderste bådhal, en del af terrassen og ramperne der er skadet, så indtil vi får nærmere information fra Kommunens bygningssagkyndige er al roning fra LDR indstillet. ALLE andre faciliteter i huset fungerer, dvs. vores træningsfaciliteter, stuen og køkkenet fungerer fuldt ud som det plejer. Årets sidste onsdagsmiddag kan derfor gennemføres uden problemer.

Mandag holder vi møde med Kommunens bygningssagkyndige, hvor vi får yderligere informationer. Endvidere undersøger vi mulighederne for at placere både i andre klubber og at låne både. Vi har allerede fået en del sympati og positive tilbagemeldinger fra andre klubber.