Ny oprettede udvalg

12. april 2024 13:44 , af Louise Juul Østergaard

Kære alle med-roere

Efter Generalforsamlingen og det seneste bestyrelsesmøde har vi nedenstående liste over udvalg vi vil foreslå at vi opretter. Vi håber at mange af jer har lyst til at deltage i et eller flere af disse udvalg – det er både en mulighed for medbestemmelse i klubben samt en god mulighed for at give en hånd med i det frivillige arbejde som klubben består af.

NYE UDVALG:

• Ro-udvalg:
    • Fokusområde: Hvordan ’Åben Roning’ organiseres (organiseres, typer og tider for aftaleroning (Tempo, SPP, GIG mv.), Ro-samarbejde med andre roklubber eks. Anemone og løvfaldsture, Trekants Match mv.
    • Bestyrelseskontakt: Tine Christensen
  • Fundraisings udvalg:
    • Fokusområde: Søgning fra diverse fonde til specifikke formål. Susanne Bisgaard vil gerne bidrage her
    • Bestyrelseskontakt: Marianne Meilstrup

• Træningsrumsudvalg:
    • Fokusområde: Indretning og fornyelser til træningslokalerne. Der er allerede 3 frivillige men der må gerne komme flere
    • Bestyrelseskontakt: Tove Christensen

• Aktive Senior-dage (korttidsudvalg)
    • Fokusområde: Deltagelse i LTK arrangement 7 juni. PR-arrangement sammen med LR i Idrætsbyen.
      • Vi mangler hjælp til at lave materiale, samt til at stå ved stand/ergometre til selve arrangementet.
      • Derudover tilbyder vi prøveture d. 10.+12. juni kl. 10.00-12.00.
    • Bestyrelseskontakt: Tove Christensen
  • E-roning / Rekrutteringsudvanlg
    • Fokusområde: Promovere vintertræning og eRoning som introduktion til roning. Udarbejdelse af hvervningsmateriale og finde kommunikationskanaler
    • Bestyrelseskontakt: Jane Sand

Hvis du har interesse i af deltage i et af ovenstående udvalg så snak med – eller skriv til bestyrelses-kontakten i løbet af april.

De bedste bestyrelses-hilsner

Louise