Bådklargøring

6. oktober 2019 20:19 , af Tove Christensen

Kære klubmedlemmer

Rosæsonnen er snart forbi, standerstrygningen står for døren, og vi skal i gang med at sætte vores både i stand.

De sidste mange år har vi arbejdet på bådene om aftenen, og det har givet nogen udfordringer, derfor prøver vi i år noget nyt. Alt arbejdet på bådene kommer til at foregå i dagslys efter følgende plan:

Mandag: kl 10 - 12

Onsdag: kl. 11:30 - 13:30

Fredag: kl. 10 - 12

Lørdag: kl. 10 - 12

Søndag: kl. 10 - 12

Alle medlemmer forventes at deltage i bådklargøringen  3 gange. Det er en fordel, hvis man kan komme flere gange i træk, da det giver en kontuniitet i arbejdet.

Der er hængt skemaer op i klubben, hvor man kan skrive sig på. Jo før man får det gjort, jo mere har man magt over, hvornår man skal komme.

Vi går i gang med bådene mandag efter standerstrygningen, så sørg for at få Jer skrevet på senest den dag.

Med venlig hilsen materieludvalget