Hjælp til at sende "Ret" på værft 23.05.2019

16. maj 2019 09:08 , af Hanne Hansen

Som det er alle bekendt har vi vores gode 2'er "Ret" som skal på værft hos bådebygger Jørgen Andersen.

Mette Bacher har mulighed for at hente "Ret" torsdag d. 23. maj 2019 ca. kl. 15.

Der er brug for 6 hjælpere (2 har allerede meldt sig: Annette B. og Jeanne). Båden skal roes hen til brinken, og løftes på trailer.

Inden båden bæres på traileren skal den tømmes for løsdele.

Det vil være en god idé at tage en bådvogn ud for at køre båden helt op til vendepladsen, så behøver Mette ikke bakke hele vejen ned til klubben.

Der skal køre minimum 4 hjælpere med til Jørgen Andersen for at løfte båden af traileren. Jeanne har mulighed for at køre.

Der er brug for én der kan være koordinator d. 23. da hverken Tove eller Hanne H. har mulighed for at deltage.

Venligst meld snarest tilbage til Hanne H. på SMS 2622 0074 eller mail: muscat250@gmail.com.

MATERIELUDVALGET