Kom og prøv at ro

12. marts 2019 19:12 , af Hanne Brusch

Som nævnt på generalforsamlingen, har vi sammen med L*R tilmeldt os til et arrangement, som Københavnskredsen har iværksat. På flere busser, som kører rundt i hele Storkøbenhavn, er der reklame for roning, så alle, der har lyst, bliver inviteret til at komme i klubberne og få en prøvetur lørdag d. 27.4. mellem kl. 10 og 12.

Vi får derfor brug for frivillige instruktører og roere til at fylde bådene op. Hvis det går op, så er tanken, at de skal med ud i 4 årers både, med 2 gæster, 2 roere og en instruktør. Det er weekenden før vores rokursus, så vi får brug for reklameindslaget til at skabe viden om vores skønne sportsgren.

Hvis du har mulighed for at hjælpe, så send en sms til Hanne Brusch på 23640056 og tilmeld dig. Skulle der ikke komme nogen forbi, så har vi en anledning til at ro nogle ture med hinanden.