Så er arbejdet med understøttelse af klubben i gang

17. januar 2019 09:52 , af Hanne Brusch

Jeg har her til morgen været til opstartsmøde med Allan og Ösgür fra LTK og Steffen fra Sea Service, som er firmaet, der har opgaven med at understøtte vores bådhal.

Materialerne er kommet og de er i gang med de første forberedelser. Der vil i de kommende knap 2 måneder (under forudsætning af, at der ikke kommer så meget is på søen, at de ikke kan fortsætte) være 4 mand dagligt, som kommer til at bruge dele af vores hus. En del af outriggerbådhallen er indkranset til opbevaring af deres materiel. De vil bruge vores bestyrelseslokale, når de skal spise frokost og deres dykkerdragter kommer til at hænge til tørre i fyrrummet. De klæder om i bageste (herre)omklædningsrum, når de slutter om eftermidagen.

Tag godt imod dem - de udgør redningsteamet, som sørger for at rosæsonen 2019 bliver fra egen klub.

Hanne Brusch