Det var en helt fantastisk aften i går, der var fyldt i Folkeparken (LTK vurderer at der var rekord med ca. 2000 mennesker) og vi fik udsolgt af ALT.
Da vi endelig fik de sidste gæster til at forlade terrassen, var der et par poser majs til popcorn og en enkelt øl, der var trillet ind under bordet, tilbage.
Tusind tak til alle jer der bidrog til en hektisk og sjov aften, måde som bagere og super holdet, der løb stærkt og fik alt til at fungere i går aftes. Og tak til vejrguderne.