Har vi problemer med udsendelser af nyheder?

25. juli 2021 13:18 , af Susanne Bisgaard

Kære Alle,
Jeg har talt med et medlem, der ikke har fået nyheden om klubbens fødselsdag. Den er udsendt via mailadressen nyheder@memberlink.dk. For at sikre, at der ikke er andre, der ikke får nyhedsmails udsendt fra hjemmesiden, sendes denne besked også fra bisgaard@tdc-broadband.dk. Giv os derfor venligst straks besked, hvis I ikke får denne besked to gange, så vi kan forsøge at rette fejlen.

Vi har heldigvis allerede fået en del tilmeldinger til klubbens fødselsdag den 2. august med roning kl. 17.30 og middag kl. 20.00. Se nyheden på LDRs hjemmeside. Det er stadig muligt at melde sig til, og vi håber derfor på flere tilmeldinger senest på fredag, 30. juli til SMS til Susanne B på 23749949. Vi regner med, at vi også kan fejre at stue og køkken fungerer igen!

I håbet om at se endnu flere til fødselsdagen sender vi
mange sommerhilsner fra bestyrelsen
Susanne