Langtur til Silkeborg søerne i starten af september

21. april 2024 20:33 , af Charlotte Ibsen

Kære rodamer

Så opslås der en tur til Silkeborg - hvor vi skal ud og ro på de skønne søer. Det er et imponerende sted og der er rift fra hele landet om at få lov til at komme på besøg og ro i det smukke område. Vi fik endelig fastsat en dato og fik lov til at låne både og overnatningsmuligheder i klubben.

Vi drager afsted fredag den 6. september klokken 12 og kommer hjem først på aftenen søndag den 8. september  2024.

Fredag aften planlægges der en tur i "paradiset" som er berammet til ca. 15 km.

Lørdag planlægges med en tur til Ry. ca. 34 km. Iskiosk + afstikkere til Avnsø (max 40km ialt)

Søndag formiddag +først eftermiddag planlægges der tur til himmelbjerget ca. 24 km.

Der kræves for at tilmelde sig turen, at du har minimum korttursstyrmand kandidatur og at du har roet 200 km sådan at du over tre sammenhængende dage kan ro cirka 80 km.

Vi skal bo i Silkeborg Roklub - hvor der er 3 værelse med 2x2 køjesenge. Kluben har et godt køkken og gode bade faciliteter - så vi bor luksus godt :)

Ved behov for at drøfte overvejelser og tilmelding kontakt da arrangør Charlotte Ibsen.

Der er plads til 11 roere på turen og der oprettes venteliste i fald af afbud i sidste øjeblik.

Mere information følger.