Vær med til at fejre vores fødselsdag, mandag, 2. august

1. juli 2021 17:51 , af Susanne Bisgaard

Kære Alle,
Vi har måttet tåle meget i LDR. Huset var i 2018 ved at synke i søen, senest den plagsomme Corona-lukning, som dels medførte, at alle medlemmer og ikke mindst vores dygtige materieludvalg havde forbud mod at være i klubben for at reparere både, dels en vandskade som også hen over sommeren lukkede køkkenet og begrænsede de sociale aktiviteter. Et stort held er det, at vi trods alt har kunnet komme på vandet.

Nu har vi hængt nok med mulen, og vi må videre! Vi har derfor stor lyst til at fejre LDRs 89 års fødselsdag på selve fødselsdagen, mandag den 2. august kl. 20.

Hvis vi er heldige, kan vi bruge køkkenet og holde festen i stuen. Hvis håndværkerne ikke er færdige, vælger vi at tænke kreativt. Vi kan bruge terrassen, hvis vejrudsigten ser lovende ud. Hvis den er mindre optimistisk, bruger vi bådhallen. Det har vi gjort før – se fotoet fra 1948.

Hvis vi ikke har noget køkken, vil det være skønt, hvis nogIe af jer vil medbringe fx salater, grøntsagstærter eller kage. Pølser og kød indkøbes af klubben og kan grilles på vores nye grill.

Vi beder om tilmelding senest onsdag, den 28. juli til Susanne, SMS 23749949, på det tidspunkt ved vi, om stue/køkken kan tages i brug. Hvis ikke, angiv venligst ved tilmelding om I har mulighed for at tage noget mad med. Når vi ved, hvor mange vi er, melder vi tilbage, hvad vi har brug for, at I tager med (refunderes i form af mad og vin).

Mange hilsner