Vil du være i projektet 'Vinterrekruttering - eRoning'

7. juni 2024 12:12 , af Jane Sand

Kære alle,

Vi er ved at starte et nyt projekt, som skal køre i vinterhalvåret.

Formålet er at rekruttere nye medlemmer ved at bruge eRoning.

Vi får hjælp af Anna Karina Eli Gravad, som er DFfR's projektleder på 'Vinterrekruttering - eRoning'.
Til projektet anbefales det at vi er 3-4 personer og meget gerne en, der har lyst til at arbejde med kommunikation via de sociale medier.

De rette rammer for projektet skabes i samarbejde med Anna Karina, så det passer til vores klub.

Her et kort eksempel på hvordan projektet kunne forme sige:

Nye medlemmer tilbydes 2-ugers træning med eRoning ialt 5-6 gange til en yderst attraktiv pris på fx 100 kr.

Dette annonceres på de sociale medier og muligvis lokalavisen.
Introduktionstilbuddet giver en smagsprøve på motionen og fællesskabet omkring ro-sporten.
Efterfølgende får de mulighed for at fortsætte deres træning indendørs helt frem til maj måned.
Herefter åbnes dørene til den videre rouddannelse (Kaninkurset) på Lyngby- og Bagsværd Sø.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mange hilsner fra Jane
tolstrup.sand@gmail.com eller 2030 6695