Hjælp, pga sygdom mangler vi en roer til langtur på Roskilde Fjord i kommende weekend, pga sygdom

24. juni 2026 18:04 , af Lise (S) Velin

Kære alle - HJÆLP

Louise Ø er desværre blevet syg og vi mangler en roer til lørdag d. 27.06 og søndag d. 28.06.  Vi ror ca. 35 km. lørdag og overnatter i Roskildes  Roklubs sommehus i Skuldelev og ror tilbage søndag ca. 25-30 km, så vi er tilbage i roklubben ca 15.30. 

Kan du træde til og afløse Louise fra lørdag kl. 8.00 fra Lyngby til søndag kl. 17.00 tilbage i Lyngby, vil det være så dejligt og må du meget gerne ringe til mig.

Hvis du kan ro en af dagene, vil det måske kunne hjælpe os med at komme af sted, hvis der er en anden, der kan ro "den anden dag". Hold dig ikke tilbage, ring til mig.

Louise er villig til at trække sig, så I kan komme på vandet, hvis I melder jer.  Lykkes det ikke, må vi desværre skuffe to andre roere så derfor må blive hjemme.

De bedste forhåbninger Lise V. (40483643)